Bingo

 

Hayat Kimya bünyesinde ev bakım ürünleri kategorisinde tüketiciyle buluşan Bingo, 1987 yılında pazara giriş yaptı. O tarihlerden bu günlere her geçen gün pazarda yerini sağlamlaştıran %100 yerli sermayeli marka, 1993-94 yıllarında sadece deterjandan oluşan ürün gamını genişleterek, yumuşatıcı, krem temizleyici, yüzey temizleyici ve cam temizleyici ürünleri kadınların beğenisine sundu.

2009 yılında Bingo’nun rakiplerinden ayrışmasını sağlayan şemsiye marka stratejisine geçişle beraber, Bingo’nun Türkiye’nin meydan okuyan markaları arasına girmesini sağladı. Tüketici nezdinde marka bilinirliği günden güne artan Bingo, son yıllarda ambalajdan reklama ve marka itibarına dair pek çok ödüle layık görüldü. Hep daha iyisini hedefleyen Bingo, Marketing Türkiye Dergisi’nin “2014 Yılı İtibar ve Marka Değer Performans Ölçümü” araştırmasında, Bingo ev bakım sektöründe itibarını en çok artıran marka seçilerek çabalarının sonuçlarını tescillemiş oldu. Bingo, Türkiye’nin yanı sıra Bulgaristan, Ukrayna ve Cezayir’de de üretim gerçekleştiriyor ve 78 ülkeye ihraç ediliyor.